Bloemetje van Benjamin,

Afgelopen dinsdag was er crea middag op school bij mijn zoontje Benjamin
hij vertelde mij dat hij had gekozen om te verfen,wat het was zei hij niet.
Komt die vanmiddag thuis met een mooie geverfde fles met een mooie witte roos erin
hij zei is kijk is wat ik gemaakt heb...................met de glundering in zijn ogen.
nou ik was zo verrast,hartstikke mooi en lief zeg, zei ik
en een brede glimlach van oor to oor verscheen er,apetrots op zijn geverfde
bloemen fles!!!!!
en wat een leuk gebaar van de juf om er dan ook nog eens zo een mooie roos in te zetten!!! 
dus hier even een foto
Staat nu te pronken op de dekenkist in de kamer!!!!

3 reacties:

Margreet zei

Onbetaalbaar toch?!
Dat verdient zeker een speciaal plaatsje :-)

groetjes van Margreet

J.B.Deunk-Reessink zei

Wat is dat leuk en vooral omdat het je zoon gemaakt heeft

Dientje

J.B.Deunk-Reessink zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag
dientje

Een reactie plaatsen