Omslag doek ,nog steeds niet klaar!!!

Ik ben ook nog druk in de weer met me omslagdoek,deze haak ik op haaknaald nr 5,en word gehaakt met de Crocodille Steek(Crocodile Stitch).
Hier op you tube filmpjes om de steek te bekijken.
erg leuk om te doen,  maar het duurt mega lang tot nu toe is 1 toer 25 minuten,dus je moet hier echt geen haast mee hebben,hahahaha.
Ik ben daarom tussen door steeds kleine dingen aan het haken,anders word het mij te eentonig!!!

Zoals jullie zien liggen er 2 omslagdoeken,
1 met haaknaaldnr 4,
maar werd erg strak en vond het niet mooi ook al zie je dat niet op de foto,
dus ben ik maar overnieuw begonnen maar nu met haaknaaldnr.5, losser en mooier
krult het gelijk niet meer om!!
Dus ja dan duurt het eventjes eer die af is,hihihihih.
Maar ik ga vrolijk verder,is voor de komende herfts/winter!!!


2 reacties:

Margreet zei

Jemig wat een klus Hester, maar wel een prachtig en apart patroon!
Die zal ook vast lekker warm zijn!

groetjes van Margreet

hester zei

dank je wel margreet,ja ik vond het ook heel mooi,maar ben er wel achter dat je er geen haast voor moet hebben,hihihihi.
elke dag 2 toertjes komt die ook mee af!!!!

Een reactie plaatsen