PADESTOELEN EN KABOUTERS,HAHAHAHAH

NOU ME VERJAARDAG WAS EEN SUCCES GISTERAVOND,WAS HEEL GEZELLIG,OM 12 UUR S'MIDDAGS KWAM SABRINA MET DE TAART DIE ZE VOOR ME GEMAAKT HAD,ERG MOOI MOET IK TOEGEVEN.EN WAT STOND ER OP DE TAART................PADDESTOELTJES,NOG GEEN UUR LATER KWAM MIJN VRIENDIN,MET EEN KLEINIGHEIDJE .....ALS HET MAAR GEEN PADDESTOEL IS MAAK IK NOG EEN GRAPJE...............JA HOOR WAXINELICHTJE HOUDER IN DE VORM VAN .........................EEN PADDESTOEL,2DE KADOOTJE...............JA HOOR................EEN KLEIN ROOD KABOUTERTJE,NOU JE KON ME WEGVEGEN,HAHAHAHAHAHA
IK DACHT WAT MOET IK TOCH MET DIE PADDESTOELEN EN KABOUTER,HAHAHAHA KOMT SELINA SAVONDS MET HAAR KADO,JA HOOR................................EEN POEF IN DE VORM VAN EEN PADDESTOEL,NOU ZEG IK JULLIE VERWACHTEN TOCH NIET DAT IK DAAR OP GA ZITTEN MET MIJN GEWICHT,HAHAHAHAHAHA NEE ZEGT SELINA DIE IS VOOR MIJ ALS IK HIER BIJ JOU KOM SPELEN,DAN KAN IK LEKKER ZITTEN...................NOU IK MOEST ZO LACHEN,EN TOEN ZEI CINDY,JA DAAROM HEB IK DAT VROUWTJES KABOUTERTJE VOOR JE GEKOCHT KAN ZIJ ER ONDER STAAN,HAHAHAHHA.ANDERS IS DIE PADDESTOEL ZO ALLEEN,EN DAT VAN ME VRIENDIN WAS GEWOON PUUR TOEVAL MET HAAR PADDESTOEL EN KABOUTERTJE,HAHAHAHAHA,

0 reacties:

Een reactie plaatsen