WEER EEN BLOG DAG VERDER!!!!!

Goedemiddag allemaal,


Nou het was 3 uur vanacht voor dat ik me bed zag,half 7 er uit en om half 9 al weer achter me blog!!!!
Eers heeft me jongste dochter me geholpen cindy(24jaar),die vond het ook allemaal
wel interressant,zal me niets verbazen als zij ook een blog maakt
voor haar nagelstudio,hihihihihi
Maar wat een uitzoekerij zeg gelukkig kwam mijn oudste dochter (31 jaar)
 om half 11 en die heeft me lekker de hele dag geholpen,
we zijn er nog niet maar ik vind het wel genoeg voor vandaag eigenlijk!!!!
ik ga zo nog een foto plaatsen van wat ik gehaakt heb,en dan koken en eten.
Vanavond maar weer eens kijken wat ik nog kan doen,
eetsmakelijk voor straks allemaal!!!!!



1 reacties:

vajofrey zei

Just want to say what a great blog you got here!

nolvadex

Een reactie plaatsen