award gekregen van sandra van cupcakes&yarn blog




Wat een verrassing 3 dagen geleden  kreeg ik deze award van sandra van cupecakes&yarn, heel erg bedankt daarvoor, het is leuk om  te weten dat andere ook van deze blog genieten, aan deze award waren ook 5 vraagjes verbonden en ik mocht hem doorgeven aan 5 anderen met minder dan 100 volgers, die maak ik zo bekent.

1)waarom ben je met bloggen begonnen?
    omdat ik er attend op werd gemaakt door een mede blogster,
    ik dacht dat je hier voor moest betalen om een blog te starten,maar toen ik hoorde
    dat dat niet zo was heb ik dezelfde avond nog deze blog gemaakt!!!
   
2)welke soorten blogs volg je?
   vooral de handwerkblogs en ook een paar blog waar ze taarten en cupcakes maken.

3)wat is je favorieten kleur?
   alles wat rood is vind ik fantastisch,heb met de pasen ook een servies gekregen rood met witte
   stippen en met bestek ook natuurlijk.het rood is een paar jaar geleden begonnen omdat ik gek            
   alles wat met kerst te maken heeft dus vooral rood en zilver,maar rood wint dan.

4)wat is je favorieten film?
   ik ben geen film type,maar ik kijk alles op detective gebied en kerstfilms.

5)welk land zou je graag willen bezoeken
   mijn voorkeur gaat uit naar engeland,maar duits land vind ik ook prachtig.

de  5 blogs aan wie ik deze award door geef zijn,

http://sabsycakedreams.blogspot.com/  zij begint net met haar blog met taarten,cupcakes en cakepops,echt leuk om te zien wat zij allemaal maakt.

http://esthershaakseltjes.blogspot.com/ ik vind dat zij een leuke blog heeft en altijd bereid is haar patronen te delen die zij zelf heeft uitgeprobeerd.

http://busybessy.blogspot.com/ dit vind ik echt een leuke blog alles is zo mooi geschreven van de patronen die zij plaatst en is ook van alle markten thuis,op handwerkgebied,veel variatie.

http://ilonka-ilonkasbreistolpje.blogspot.com/ dit is ook een zeer leuke blog,leuk om alles daar te lezen,en veel variatie.

http://byieke.blogspot.com/ haar blog vind ik erg gezellig en ze vertelt alles zo leuk en maakt leuke dingen die ze met je deelt.

dus dames gewoon gaan bezoeken deze blogs en volger worden,

Ik hoop dat jullie blij zijn met je Award en hem zelf ook weer doorgeven aan 5 van jullie volgers.
En natuurlijk de voorwaarden op volgen!



groetjes hester

3 reacties:

Elizabeth zei

Gefeliciteerd met je award, Hester!
Dat is echt een waardering voor je blog en voor je werk...
Maarre.., ik zag dat ik bij de 5 mensen stond aan wie je de award doorgeeft... Helaas kan ik hem niet meer aannemen, want ik heb hem pasgeleden van Henrike (byieke) gekregen...
Bedankt voor wat je schrijft over mijn blog, echt leuk om te zien dat mensen blij zijn met je werk..
Groetjes, Elizabeth

hester zei

hallo elizabeth,
o sorry dat wist ik echt niet ik dacht geef hem jou nog een keer want ik vind jou site ook leuk,hihihihii,.zelf weet ik nog niet zo goed hoe alles werkt,ik weet ook niet of ik degene die ik als blog link heb geplaats voor een award een berichtje privee moet sturen,maar ik ben blij dat jij het wel gezien heb,
vond het zelf ook heel leuk dat ik die award kreeg,
groetjes hester

Elizabeth zei

Geeft allemaal helemaal niks Hester.., maar dan moet ik de award weer opnieuw aan 5 mensen doorgeven, en dat wordt me toch te bar...
Soms is het beter om de mensen een privéberichtje te sturen als je hen een award geeft, en dan nog reageren sommige mensen er niet op; dat begrijp ik dus echt niet..
Je bent lekker bezig op je blog; ga zo door en wij genieten ervan!
Groetjes, Elizabeth

Een reactie plaatsen