GOEDEN AVOND ALLEMAAL,

IK KAN BEST AL WAT FOTOOS PLAATSEN VAN WAT IK ZO ALLEMAAL WEER GEMAAKT HEB,MAAR IK HEB MIJN FOTO TOESTEL LATEN VALLEN EN IS NU KAPOT,HEB HEM VAN DE WEEK AL WEG GEBRACHT EN MOET HET DONDERDAG WEER OP HALEN,KAN IK EINDELIJK WEER WAT PLAATSEN,
JA IK DENK DAN BIJ ZE ZELF......NU HEB IK EEN BLOG EN PLAATST IK NIETS .....DAT VIND IK DUS HELEMAAL NIET LEUK,MAAR JA SOMS GEBEUREN DEZE DINGEN,EN DAAR KAN IK NIETS AAN DOEN!!!!!
DUS DAMES EVEN WACHTEN WEER,EN DAN HOOP IK DAT IK WAT MEER KAN GAAN PLAATSEN,WANT IK HANDWERK ELKE DAG EIGENLIJK,HHIHIHIHIH.

IK GENIET WEL VAN DE ANDERE BLOGGERS DIE IK VOLG EN DE MOOIE DINGEN DIE JULLIE ALLEMAAL MAKEN!!!!

GROETJES HESTER

1 reacties:

Margreet zei

Nog 2 daagjes afkicken en dan kan je weer 'los' gaan Hester ;-)
Inderdaad heel vervelend maar zulke dingen gebeuren nu eenmaal, nog een geluk bij ongeluk dat je toestel gerepareerd kan worden.
En zo maak je ons natuurlijk wel héél nieuwsgierig naar je werkjes hè ;-))

groetjes van Margreet

Een reactie plaatsen