mijn eerste amineko genaamd flip

zo mijn flip is geboren hoor,hihihih
ik vond het zo leuk om te maken,de snuit vond ik wat moeilijk maar vind dat het aardig gelukt is,ja hij is rood maar dat is dan ook mijn lievelings kleur,hier ligt flip gewoon wat te na te denken op de deken kist,

s'morgens kwam mijn dochter uit bed
en zei,he waar is je flip.......hij zat toch op de kist,straks heeft die kat hem gepakt,hahahahah nou ik zei,ik denk dat flip het nu al zat is hier met die katten die rond lopen dat die het hoger op heeft gezocht om na te denken,hihihihhihi zij was aan het zoeken waar die dan kon zijn,en ineens zag ze hem liggen hoog in de paasboom die aan het plafond hing,hahahahaha zij kwam niet meer bij,en daar ligt die nu nog en iedereen die binnen komt denkt wat zit er nou in die paasboom,en leg dan uit dat het een amineko is,hahahah mijn nieuwe huisdier!!!!!!

groetjes hester

0 reacties:

Een reactie plaatsen