mijn paasboom,nou ja hangpaasboom.

ik heb 3 vrolijke katten die gek zijn op de pasen,
vooral als de paasboom op de schoorsteen staat en je lekker al de eieren uit die boom kan slaan,hihihi
dus dit jaar had ik bedacht om een paasboom tussen de schuifdeuren aan het plafond te hangen in plaats van weer een vaas die omvalt waar een kat in hangt,hahahaha
dus zie hier de foto van mijn paasboom in de lucht,

zoals jullie zien op deze foto staat het krabpaaltje (rechts)onder de paasboom
de katten gaan hier omstebeurt op zitten en nu naar boven zitten kijken
hopen dat zo een ei misschien naar beneden komt,hihihihi.
maar helaas dat gebeurt niet,in deze boom hangen ook mijn gehaakte eieren van verleden jaar en ik heb op de takken gewoon wat groen gele veren geplakt.erg apart en het staat heel leuk in de kamer vind ik zelf!!!!

2 reacties:

Margreet zei

Wat een super leuk idee om de paasboom op te hangen. Mooi versierd zo èn 'katveilig' ;-)
Heel apart en decoratief!

groetjes van Margreet

hester zei

dank je wel margreet

Een reactie plaatsen