gehaakte granny tissue doos hoes!!!

DONDERDAG `19 MEI

wat een regen weer vandaag op deze donderdag,gisteren vond ik ook al zo fris dus toen ben ik maar aan het haken gegaan,aangezien benjamin bij mijn oudste dochter was en ik verder niets te doen had,hihhiihi.
ik heb deze tisseudoos hoes al meerdere keren voor bij zien komen op verschillende clubs en blogs,
het patroon is van  Michelle van Royal Sisters maar ik heb de nederlandse vertaling van http://esthershaakseltjes.blogspot.com/ gebruikt,maar mijn dochter wilde graag een donker bruine en ik natuurlijk een rode,ik heb ze iets aangepast want niet elke tisseudoos is hetzelfde,hihihihi.
de bruine is gemaakt van durable katoen,de rode is van de wibra wol, er zullen er nog wel een paar volgen want zijn makkelijk en leuk om te maken,

ik ga nu maar weer wat anders haken,ben nog druk in de weer met me omslagsjaal,
groetjes hester

0 reacties:

Een reactie plaatsen