goedemorgen allemaal,

MAANDAG 16 MEI.

goede maandag morgen

zo hier ben ik weer,heb een ontsteking in mijn bovenarm,,heb gelukkig medicijnen gehad en moest even rustig aan doen,wat ik eigenlijk niet kan,want stil zitten en niets in me handen vind ik vreselijk,
ik heb dit weekend 2 kleine kikkersleutelhangers gemaakt,wat iedereen hier erg leuk vond en heb al wat verzoekjes binnen voor wat kikkerssleutelhangers te maken maar dan in het roze,geel en blauw,hihihihih.
ik ga gewoon deze week proberen weer wat meer te haken,want ik zit nog vol met ideeen,

hier mijn kikkersleutelhangers,

er moesten plakoogjes op maar dat
vond ik niet leuk,dus heb ik gewoon oogjes gehaakt,.
ik ga ook weer wat toeren doen voor mijn omslag sjaal die ik maak voor de hobbydoos,want die is nu ook blijven liggen,ach ik heb nog zo veel te doen,
groetjes hester

3 reacties:

Klaske v.d Bij zei

Die zijn mooi geworden, mooie kleuren

Margreet zei

Wat een vrolijk stel, ik kan me voorstellen dat daar verzoekjes voor binnenkomen :-)

Sofie zei

Heel mooi zeg!!!! Ik blijf je alvast volgen!

Een reactie plaatsen