beschuit met muisjes ook weer klaar!!!!!!

7-06-2011

beschuit met muisjes sleutelhangers,

zo die zijn ook weer af moet er nog een paar maken voor wat kennissen
die nog zwanger zijn,kan ik dit ook kado doen,zit nog te twijfelen of ik er lintjes aan moet hangen
want dan is het meer af,maar 2 van mijn vriendinnen die ik ze kado heb gedaan vonden dit leuker,hihihihih.
het patroon van deze beschuit met muisjes kan je hier in de webwinkel van haakmuts kopen.

ik ga nu maar even wat breien,heb een leuke op dracht gekregen
van iemand ,dat horen jullie later weer,

groetjes hester

4 reacties:

zomooizohip zei

Leuk zijn ze!

Elizabeth zei

Wat grappig..., deze heb ik nog nooit gezien!

Hallo Peetje zei

Ze zijn echt heel leuk geworden. Ik zou willen dat ik zeeen van tijd had, om alles wat ik leuk vind te kunnen maken, maar helaas.....
Leuk om als kraamcadeautje te geven .

grtjs - Petra

made by Mriek zei

Wat zijn ze leuk geworden!! :-D

Een reactie plaatsen