hallo allemaal,

goede morgen allemaal,

zo daar ben ik weer even,ik ben niet zoveel aan het handwerken
aangezien ik mijn dochter aan het helpen ben met haar verhuizing,
1 juli gaat zij over naar een andere woning,dus ja dan
kan ik niet thuis blijven zitten om te
handwerken,maar zo af en toe doe ik toch wat tussen door,

morgen moet mijn zoontje gaan zwemmen voor zijn eerste diploma
hij is best zenuwachtig,maar hij haalt het vast wel,
en vrijdag heeft hij zijn eerste pyama feestje van een meisje uit zijn klas
maar dat vind die reuze eng,hihihihihihii
zomaar slapen bij iemand uit je klas,nou dat is raar.
maar alle kinderen komen van hun klas,dus ik hoop dat hij het wel leuk
gaat vinden!!!!!

ik ga nu even genieten van de rust in huis nog en een bakkie koffie maken,
en dan weer aan de slag,kind naar school even boodschappen doen,dan naar het huis van mijn dochter
daar word vandaag laminaat gelegd,zij moet werken en ik blijf dan daar met die mensen,

dus lekker druk met alles,maar als zij daar in der nieuwe woning zit ga ik
weer lekker handwerken hoor,hihihih
ik wens iedereen een hele fijne dag vandaag,

groetjes hester

0 reacties:

Een reactie plaatsen