help

29-06-2011

hallo allemaal,
telkens als ik een antwoord wil plaatsen op mijn site,
dan word ik doorverwezen naar de google account en
daar word wel tig keer gevraagt om mijn emailadres en wacht woord
ik vul het telkens in maar mijn antwoord verschijnt maar niet.
doe ik iets verkeerds?????of hebben meer mensen daar last vast???
graag een antwoord,want zo vind ik het niet leuk meer om een blog te hebben
ik ben soms dagen bezig om iemand te beantwoorden of een antwoord bij me
zelf te plaatsen,
groetjes hester

4 reacties:

Sandra zei

heb ik ook, als ik blogs open met Internet Explorer, kon toen zelfs niemand meer volgen. Heb toen mijn blog en andere geopend met Google Chrome en probleem is van de baan.

Annemiek zei

Ik heb dit ook gehad, ik heb toen het vinkje uit gezet. van wilt u dat google u wachtwoord onthoud. Dat werkte bij mij. Succes er mee.

hester zei

hallo annemieke
dat had ik vanmiddag ook gedaan en hup daar was mijn berichtje,
dank jullie wel voor de info,
groetjes hester

Elizabeth zei

Daar kun je idd flink van balen.., maar ik zie dat het nu verholpen is!

Een reactie posten