kika beer matroos.

9-06-2011

goedemorgen allemaal,

maandag vroeg een vriendin aan me of ik een outfit wilde maken voor de kika beer,en wel als w\matroosje voor der zus,voor op der boot.
zo gevraagd zo gedaan,hihihih.het was even uitvogelen hoe ik dat moest doen met de kraag......maar even wat hulp gevraagt aan de dames van de hobbydoos,die hadden wel wat verschillende patronen van bbpoppen patronen,dus het is een mengeling van verschillende patroontjes,
ik heb de kika matroos laten zien aan de zus van me vriendin en zo vond hem hartstikke leuk en was er erg blij mee.

hier het resultaat,ik moet zeggen dat ik de kraag erg geslaagd vind!!!!

vandaag ga ik even wat dingen afwerken,en dan zie ik wel weer wat er op me pennen of haaknaald komt te staan

groetjes hester

3 reacties:

Carla zei

Wat een scheetje Hester !!!
Grtjs Carla

Annemiek zei

Wat een leuke beer zo! Leuk gedaan!

Margreet zei

Wat een poepie, prachtige outfit heb je voor hem gemaakt!

Een reactie plaatsen