OMSLAGDOEK OOK WEER KLAAR,

6-6-2011 MAANDAG,

HALLO ALLEMAAL,

ZO IK HEB MET DAMES VAN DE HOBBYDOOS MEEGEDAAN AAN EEN OMSLAGDOEK MAKEN,IK HAD EERST EEN ANDERE GEKOZEN MAAR UITEINDELIJK IS HET DEZE GEWORDEN,IK HEB HEM AAN MIJN BUURVROUW GEGEGEVEN DIE ER ERG BLIJ MEE IS,ZELF KAN ZE NIET HANDWERKEN EN ZE IS GEK OP ROZE,EN ELKE KEER ALS IK ZAT TE HAKEN VOOR DE DEUR,BLEEF ZE MAAR ZEGGEN HOE MOOI DAT WAS EN JAMMER DAT ZIJ HET NIET KON,HIHIHIHIHIH
NOU IK BEGREEP DE HINT WEL,DUS INGEPAKT EN KADO GEDAAN,VOND HET ERG LEUK OM TE MAKEN EN ER ZITTEN BIJNA 7 BOLLEN SASKIA WOL IN VAN DE WIBRA.
NU MAAR WEER WAT ANDERS HAKEN,

GROETJES HESTER

1 reacties:

carla zei

Wat ben jij toch een schat om je buurvrouw zo iets mooi's tegeven ,,en je omslag doek is erg mooi daar kan ze echt mee pronken WOUWWWWW
Mijn complimenten Hester !!!
grtjs Carla xxx

Een reactie plaatsen