een nieuwe manier van breien met je haaknaald!!

13-07-2011

BREIEN MET JE HAAKNAALD.

IK KREEG VANMORGEN EEN MAILTJE
HOW TO KNOOK(UITSPREKEN ALS NOEK)
MISSCHIEN KENNEN JULLIE DIT AL MAAR IK ZLAG HET VOOR HET EERST.
EEN HOUTEN HAAKNAALD MET AAN HET EINDE EEN OOG WAAR JE DAN EEN DRAAD DOOR HEEN KAN HALEN,
IK HEB HIER EEN LINK VOOR DE VIDEO OP YOU TUBE ,HEB HET FILMPJE BEKEKEN,EN VOND HET EIEGENLIJK ALLEEN MAAR HANDIG ALS JE KLEINE BLOKKEN KNOOKED VOOR EEN PLAID OF DEKENTJE  OF KUSSEN OF ZO,LIJKT ME ERG ONHANDIG ALS JE EEN GROTE TRUI WILT BREIEN,MAAR WIE WEET ..............................

http://www.youtube.com/watch?v=pNntgjWFArU

http://www.youtube.com/watch?v=5a8QrO-CMFw&feature=related


EN ZO KAN JE HET KOPEN IN AMERIKA,BEN BENIEUWD OF HET OOK HIER NAAR NEDERLAND KOMT OVERWAAIEN!!!!!!

GROETJES HESTER

5 reacties:

Elizabeth zei

Wat een leuk idee, dacht ik meteen. Maar op het filmpje zie ik niet hoe het in z'n werk gaat..., of moet ik nog ergens verder klikken?
Zo te zien heb je er maar één naald voor nodig zoals bij haken..., ik ben zo nieuwsgierig...

Groetjes, Elizabeth

hester zei

HALLO ELIZABETH

SORRIE VERGAT DE 2DE LINK MET HET FILMPJE ER BIJ TE ZETTEN,MIJN FOUT DUS,
HET DUURT ONGEVEER 11 TOT 12 MINUTEN HET FILMPJE EN AAN DE ZIJKANT STAAN LINKJES OOK VOOR LINKSHANDIGEN,
DEZE LINK IS VOOR RECHTS HANDIGE,
LAAT ME EVEN WETEN OF HET JE ZO GELUKT IS,
GROETJES HESTER

Haak aan zei

Een knook (of in het Nederlands een Braak) was te koop bij Tientalenten.nl op de haak- en briedag in Nieuwegein. Nog niet in de webwinkel helaas, maar wel erg handig!

Anoniem zei

Ik heb er een besteld bij amazon. Lijkt inderdaad alleen geschikt voor kleine projecten. Ik wil het kunnen!

Anoniem zei

Het is verkrijgbaar bij www.mooizelfgemaakt.nl
er staat ook een filmpje bij, ziet er leuk uit!

Een reactie posten