GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

15-07-2011

GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

ZO WAT EEN WEER WAS HET DE AFGELOPEN 2 DAGEN ZEG,IK HEB NOG NOOIT ZOVEEL WATER IN ME TUIN GEZIEN,BAH
MAAR NU SCHIJNT ER HIER AL EEN HEERLIJK ZONNETJE,EN IK HEB AL WEER BUITEN KOFFIE GEDRONKEN MET DE BUURTJES,HIHIHIH HEERLIJK WEER!!!!
IK HEB WEER WAT GEHAAKT,EEN WIEGJE VAN EEN BOTERKUIPJE VOOR HET ACTION POPJE VAN 13 CM,VOND HET ERG LEUK OM TE DOEN,EN IK HEB AL WEER EEN BESTELLING VAN MIJN KLEINDOCHTER,MAAR WEL EEN ROZE,HIHIHIHHI DE RODE DIE IK NU GEMAAKT HEB MAG IK HOUDEN ZEGT ZE,HIHIHIH.



GEHAAKT MET HAAKNAALD 3,MET DE SUPERSOFT BABY WOL VAN DE ZEEMAN!!!!

GROETJES HESTER

10 reacties:

TIO zei

mooi!!!!

Annemiek zei

Wat ben jij creatief! Van een boterkuipje, super!! Erg leuk, met het poppetje er in is het helemaal af!

Hetty zei

Wat is dat een prachtig wiegje geworden Hester.
Wat een leuk idee van een boterkuipje.
Groetjes Hetty.

Sandra zei

ooh wat lief, en schattig, wat heb je dat toch weer knap gemaakt

Elizabeth zei

Wat een lief wiegje, leuk ook om cadeau te geven aan een meisje.

Groetjes, Elizabeth

Jenny zei

Prachtig, vroeger maakte mijn oma deze ook voor mij, het roept weer veel herinneringen op...

Groetjes Jenny

jans zei

vroeger heb ik ze ook gehaakt voor mijn kinderen nu vroeg mijn kleindochter of ik er een wilde majken maar weet echt niet meer hoe het ging heb je er misschien een patroontje van ! bedankt alvast grt jans

hester zei

jans stuur me even je email adres,

hesterhaleber@hotmail.com

zonnedekens zei

Super leuk !

creatieve-vlinder zei

O wat leuk, ik stuur je ook even een mailtje als ik zo brutaal mag zijn.

Een reactie plaatsen