kerst-elfje

5-7-2011

hallo allemaal,

de grote vakantie is hier al begonnen in den haag,en gelukkig is het mooi weer
dus geniet ik er heerlijk van in me tuintje,benjamin is gelukkig niet zo gebrand op vakanties,dus die vermaakt zich thuis ook wel,en we gaan wel dagjes weg!!!!
maar ik kom nu even niet aan heel erg veel handwerken toe,maar heb toch alvast 1 kerstoutfit gemaakt voor een action popje,van 13 cm.
er volgen ook nog een kerstmannetje/vrouwtje/rendiertje en sneeuwman outfit voor dit popje,maar ik ben niet zo heel erg snel ermee,
en het is ook nog geen kerst gelukkig,hahahahah.

ik heb haaknaald 2 gebruikt en voor de schoentje 1,75.met catania fine erg lekker om mee te haken maar toch net iets te dik voor dit kleine outfitje!!!!
maar ik ga gewoon verder met deze katoen,voor de andere outfits,vind het zo mooi katoen,vandaar!!!!

groetjes hester

2 reacties:

Sandra zei

wat is die schattig

TIO zei

Zo schattig seg!!!

Een reactie plaatsen