KERSTVROUWTJE OOK KLAAR.

25-07-2001

HALLO ALLEMAAL,

ZO DAAR BEN IK WEER EENS,IK ZIE DAT HET ALWEER 10 DAGEN GELEDEN IS DAT IK WAT  GEPLAATST HEB,MAAR JA VAKANTIE HE NOG 3 WEKEN DAN IS HET WEER VOOR BIJ HIER IN DEN HAAG,
EN DAN HEB IK WEER MEER TIJD OM TE HANDWERKEN DENK IK DAN MAAR EN DAN OOK MEER TIJD VOOR MIJN BLOG.
IK HEB NET WEER EEN KERSTPOPJE AF,HET KERSTVROUWTJE,
EN ZO SAMEN  HETELFJE EN KERSTVROUWTJE ZIET ER DAN AL KERSTIG UIT,OP NAAR DE VOLGENDE CREATIE DAN MAAR,



GROETJES HESTER

6 reacties:

Angélique zei

Wat zijn die leuk geworden! Vind ik heel knap als je in de zomer met kerst bezig kan zijn. Ik probeer altijd in september te bedenken hoe de kerstkaarten er uit moeten gaan zien, maar meestal vind ik het zelfs dan nog moeilijk.
Deze 2 zien er echt super uit!

Sandra zei

Wat is ze schattig

By Ieke zei

Ooh wat zijn ze leuk! Die popjes van de Action zijn vast het best verkochte item van dit jaar ;)

Met welke wol en haaknaald heb je het gemaakt?

Het weer doet me trouwens wel aan kerst denken, dus ik snap dat je al met de kerst bezig ben...

hester zei

hallo ieke,

ik heb deze kleding gemaakt met haaknaald 2 en nummer 1,75
met de catania fine katoen,gekocht bij
www.jufsteek.nl

ja die action die weet wat met zijn popjes,hihihihi
dank jullie wel voor de lieve reacties,
groetjes hester

Thea zei

Wow wat een prachtige popjes!

Groetjes Thea

Hetty zei

Hoi Esther.
Prachtig zijn ze allebei.
Wat mooi gehaakt groetjes Hetty.

Een reactie posten