BLOKJES HAKEN

HALLO DAMES,

IK BEN OOK BEGONNEN MET HET HAKEN VAN EEN SPREI MET DE SASKIA WIBRA WOL,
VOOR MIJN ZOONTJE VAN 9 JAAR,
HIJ WEET ER NIETS VAN IK HAAK ALS HIJ OP SCHOOL ZIT,EN
ACH HET ZIJN MAAR BIJNA 1000 BLOKJES VAN 5,5CM BIJ 5,5CM
HET WORD EEN SUPER MARIO BROS SPREI,DAT IS HET POPPETJE VAN EEN SPELLETJE
VAN ZIJN NINTENDO DC COMPUTERSPELLETJE.
IK DOE HET RUSTIG AAN ALS DIE MAAR AF IS VOOR DE KERST DAN MOET DIE ONDER DE BOOM LIGGEN ALS KADO.
IK HEB NU 230 BLOKJES AF,DUS NOG WEL WAT TE GAAN,HIHIHIH


EN ZO BLIJVEN WE VAN DE STRAAT,HAHAHAHAHAH
EN IK VERVEEL ME NIET DUS IK DOE GENOEG HOOR,
IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE VAN DE VORDERINGEN VAN DE SPREI.

GROETJES HESTER

8 reacties:

TIO zei

Maar 1000 blokjes... ben benieuwd naar het geheel.

Annemiek zei

Al 230 blokjes!! Wauw, Voor zulke grote projecten heb ik geen geduld! Echt heel knap. Succes nog met de 770 blokje die dan nog moeten...

Hetty zei

Dat word mooi maar wat een werk,en dan ook nog als je zoontje naar school is,en als hij op bed ligt s'avonds kun je natuurlijk ook haken.
1000 blokjes wat een moed,maar mooi die klueren zo bij elkaar.
Veel plezier verder met de blokjes halen.
Groetjes Hetty.

Margreet zei

Wat een super leuk idee: een Super Mario sprei!
Maarrrr 1000 blokjes ... denk maar aan het eindresultaat en vast een heel blij en verrast gezicht van je zoontje :-))
Gelukkig heb je nog wel even tot kerst ;-)

Elizabeth zei

Hester, waar haal je de moed vandaan? 1000 blokjes.... Maar ik denk dat het jou wel gaat lukken als echte doorzetter! Succes gewenst...

Groetjes, Elizabeth

By Ieke zei

Wow, dat zijn heel veel blokjes. De 60 Karisma's die ik moest maken was al een hele opgave!

Ik vind het in ieder geval een super plan. Van al dat gehaak weet je straks niets meer als je dat blije koppie van je zoontje vindt!



En wel door haken, want anders is je zoontje straks een grote zoon geworden en is Mario allang niet meer in ;)

hester zei

HALLO DAMES,

DANK JULLIE WEL VOOR DE LEUKE BERICHTEN

IEKE IK MOET TOEGEVEN DAT IK JOU KARISMA'S
WEL VEEL MOOIER VIND DAN DEZE EENTONIGE BLOKJES,HIHIHIHIH.
MAAR ALS HET EINDRESULTAAT MAAR MOOI WORD VAN DE SPREI,DAN BEN IK AL BLIJ,HET AAN ELKAAR NAAIEN LIJKT ME NU AL EEN RAMP,HIHIHIHI MAAR IK HEB GELUKKIG NOG EVENTJES.

HETTY,IK ZAT TE HAKEN EN MIJN ZOONTJE HEEFT AL EEN PAAR KEER GEVRAAGD ,VOOR WIE HAAK JE AL DIE BLOKJES,IK VERZON GEWOON MAAR WAT,MAAR IK DACHT TOEN WACHT EVEN HIJ IS NIET GEK EN HERKEND DE KLEUREN VAN MARIO METEEN,DUS IK GA MAAR HAKEN ALS HIJ OP SCHOOL ZIT,ZO DAT DE VERRASSING GROTER IS ALS HIJ DIT UITPAKT MET DE KERST,HIHIHIHIHIH.

NOU IK GA WEER VERDER HAKEN,MET MET BRUIN BEZIG VOOR DE SCHOENEN,

GROETJES HESTER

Bregit zei

Dat is een aardige klus, maar ik zal je niet ophouden kan je weer verder haken, succes!!!

Een reactie posten