deken ook weer klaar

18-08-2011

hallo allemaal,

zo ik kon de heledag geen bericht plaatsen,weet niet wat er was,
gisteren zag ik alleen maar kruisjes waar normaal de fotoos staan,
en die dag daarvoor kwam ik helemaal niet op me blog,

an nu tot mijn verbasing is alles weer normaal,
nou dan hier maar gelijk mijn foto van mijn zigzag deken/plaid
natuurlijk rood mijn kleur,hihihih
hij is 175 m hoog en 2 meter breed.gehaakt met naald 4,5
en heb er ongeveer niet elke dag 3 weken overgedaan
over elke toer deed ik toch wel 20 minuten en het zijn 126 toeren,
dus 42 uur haakwerk is dit,hahahahaha best wel te doen dus,denk dat
ik er nog maar 1 ga maken voor iemand anders,hihihih

er zitten 16 bollen saskia van de wibra in,ik wilde hem 2 bij 2 maken maar me wol was op en die kleurnummers
waren er niet meer,de licht rode heb ik een paar jaar geleden gekocht,en de donkere weer wat later,wat een kleur verschil eigenlijk.maar ik vind hem in orde zo!!!!!!

groetjes hester

8 reacties:

Hetty zei

Hoi Esther.
Ik was net bij jou op hobbydoos.
Je blijft er naar kijken zo'n mooie deken.
Knap gedaan groetjes Hetty.

By Ieke zei

Ik vind 'm prachtig!!!!! Een ander woord heb ik er eigenlijk niet voor!

Angélique zei

Wat een mooie deken! Ik vind het juist mooi, dat rood in 2 tinten. Naar mijn idee heb je het heel snel gedaan, ik denk dat ik er heel veel langer over zou doen (ben niet zo'n snelle haakster)
Mijn complimenten!

Elizabeth zei

Hester, wat een werk! En wat mooi is 't ie geworden...

Bregit zei

Erg mooie deken, en die fleurige kleuren prachtig!

Sandra zei

Ook ik vind de deken prachtig! Lijkt me geweldig om zo'n deken te maken.

Het verschil in de kleuren rood vind ik juist erg leuk, geeft een leuk speels effect.

Margreet zei

Wat een mooie gezellige deken Hester! Erg mooi kleur-verloop! Ik ben ook gek met rood.
Lijkt me wel super zwaar werken naarmate je werk vordert.

Marjo zei

Prachtige deken en een gezellige blog ...

Marjo

Marjo's Cosy Corner

Een reactie posten