EVEN WAT DASSEN GEMAAKT,

31-08-2011

HALLO ALLEMAAL

ZO IK BEN EVEN DRUK IN DE WEER MET DASSEN HAKEN,IS WEER EENS IETS ANDERS DAN ZE TE BREIEN EN DIT VIND IK EEN LEUK PATROON OM TE DOEN,
IK HEB ER ALVAST 1 VOOR MIJN OUDSTE DOCHTER GEMAAKT ZONDER FRANJERS
EN 1 VOOR MIJN KLEINDOCHTE MET FRANJERS,EN DIE LIET MIJ GISTEREN WETEN DAT ZE ER NOG WEL EEN PAAR ERBIJ WILDE HEBBEN DAN KAN ZE AFWISSELEN,HIHIHIH 7 JAAR BIJDEHANDJE!!!!!

IK HEB NOG WAT BESTELLINGEN LIGGEN VOOR DE FAMILIE EN JE KAN ZE BETER NU MAKEN VOOR DAT HET KOUD IS DAN KAN JE ER NOG RUSTIG AAN WERKEN EN NIET SNEL SNEL.





IN HET ENGELS HEET DIT DE SEED STITCH,EN IS ERG MAKKELIJK EN LEUK OM TE DOEN
DUS ER ZULLEN ER NOG MEER VOLGEN HOOR,

GROETJES HESTER

1 reacties:

Hetty zei

Mooie sjaals Hester.
Groetjes Hetty.

Een reactie posten