GOEDEDONDERDAG MIDDAG

25-08-2011

HALLO ALLEMAAL,

ZO IK BEN DRUK IN DE WEER MET ME VOLGENDE DEKEN,
EN WEL KLEINE GRANNY BLOKJES  VAN 5,5 CM
MOET  IK HAKEN EN MAAR LIEFST 980 OFZO IETS.
HET WORD EEN SPREI VOOR OP HET BED VAN MIJN ZOONTJE
VAN SUPER MARIO.
HIJ WEET HIER NIETS VAN HIJ DENKT DAT IK VOOR EEN KENNIS GEWOON WAT BLOKKEN
AAN HET HAKEN BEN OM DAAR DAN IETS VAN TE MAKEN,HIHIHIHIH
DUS ZAL DE VERRASSING GROOT ZIJN STRAKS ALS DIE KLAAR IS.
IK ZAL STRAKS EEN FOTO PLAATSEN VAN DE BLOKKEN DIE IK AL KLAAR HEB,
VERDER WENS IK IEDEREEN EEN HELE FIJNE DAG TOE,

GROETJES HESTER

1 reacties:

Bregit zei

Nou, jij hoef je voorlopig niet te vervelen, maar ik denk dat je het naast andere werkjes doe anders wordt het te eentonig, SUCCES!!!
en ik ben benieuwd naar het resultaat

Een reactie plaatsen