goedemorgen allemaal,

1-08-2001

goede morgen allemaal,
hier in den haag hebben we een heerlijk zonnetje,dus
het belooft een mooie dag te worden,nou dat mag ook wel een keer na al die regen
overal in nederland,
ik heb voor mijn dochter een vogel slinger gemaakt,in frisse kleurtjes want zij heeft
dit soort kleuren in haar assecoires in haar huis.
dus in plaats om ze in de boom te hangen hangen ze nu onder elkaar en vind
ik het zelf een hele leuke vogelslinger geworden,hihihih

ik ben nu een deken/kleed/sprei of hoe je het ook noemen wilt,hihihi
aan het haken ben al over de helft heb denk ik niet genoeg dezelfde kleur wol maar dat
los ik wel op,hoop ik met een andere kleur,
ik wens iedereen een hele mooi dag toe,geniet van het zonnetje vandaag het word alleen maar
beter de komende dagen,

groetjes hester

4 reacties:

TIO zei

Super idee! Ik maakte die vogel ook al eens voor een give-away op mijn blog, maar dit is ook super leuk, wie weet...

Hallo Peetje zei

Het vogeltje van Lucy Leuk idee om er een slinger van te maken. Ik heb er hier ook al een paar hangen. zo leuk om te maken.



grtjs Petra

Margreet zei

Wat een super leuk idee Hester om meerdere vogels aan elkaar te bevestigen! Ik heb deze vreemde vogel aan de sleutel van een kast hangen, maar dit vind ik een erg vrolijke slinger, daar zal je dochter echt wel blij mee zijn :-)

Conny's Cottage zei

super schattig wat erg lief


groetjes Conny

Een reactie plaatsen