hallo allemaal,

20-09-2011

zo daar ben ik weer eens,ik heb het ook met van alles en nog wat erg druk,
op dit moment de verjaardag van mijn zoontje benjamin die 10 jaar word
vrijdag,regelen,de kids houden eerst een bingo met prijsjes en dan een disco dus word vast heel gezellig!!!
mijn dochter heeft de uitnodigingen ontworpen,cindy heeft ze uit laten printen bij de bieb,jeetje
1 kopie 60 euro cent dus je bent zo even 9,00euro kwijt,dan heeft cindy gele enveloppen gekocht
en omdat de mevrouw van de bieb de eerste keer de 15 uitnodigen verkeerd had uitgeprint,moest ze weer alles overnieuw doen en mpocht cindy de fouten hebben,en daar heeft ze dan de rode en groene angry bird uitgeknipt en op de enveloppe geplakt,lijkt  net of de enveloppe en de uitnodiging samen zo gekocht zijn,hihihihihi.


ik vind het zelf wel erg geslaagd zo.van mijn moeder krijgt hij een taart in de vorm van een 10 en daar liggen dan alle
angry birds ook op,als verrassing,
nee die benjamin van mij zal heel erg verrast zijn,hihihihi
groetjes hester

1 reacties:

Leonie zei

Wat zijn ze leuk geworden. Ik ga ze ook nog maken voor mijn zoon

Een reactie plaatsen