aktie voor ouderenfonds

hallo allemaal,
jullie hebben vast de reclame gezien van de innocent drankjes te koop bij albert heyn,
om mutsje te gaan breien of haken,om ouderen een kerstdiner te bezorgen.
ik zag bij de blog van carla,deze leuke mutsjes al staan en dus hier de link als je ermeer '
over wilt weten.gewoon even aanklikken.
http://mepcarla.blogspot.com/



dit zijn de mutsjes  gehaakt en gebreid van carla
,en vind dit best wel leuk om te doen,dus ga ik er ook maar een paar maken
en op sturen,kleine moeite zo groot zijn die mutsjes dus niet,
en als we de oudere er een fijn kerstdiner mee kunnen bezorgen,waarom niet mee helpen dan!!!!
hier onder de link waar jullie er alles over kunnen lezen,

http://www.innocentdrinks.nl/DeGoedgemutsteBreicampagne/

groetjes hester

p.s ik zie net op hun site dat de aktie loopt tot 15 oktober,nou dan mogen we wel doorbreien als
we dat daar willen hebben voor die datum,hihihih raar dat dat zo kort is eigenlijk,
ik heb dereclame gisteren pas voor het eerst op de tv gezien,nou ja het is maar een klein werkje
dus ik kan er wel een paar maken dit weekend!!!!

3 reacties:

Carla zei

Hoi Hester,
Wat leuk dat je naar mijn blog verwijst ;), bedankt! Ik heb de actie ook pas een paar dagen geleden 'ontdekt', dus dat is inderdaad nog even snel doorbreien/haken. Maar ze zijn echt snel klaar.
Groetjes
Carla

Sandra zei

Leuke campagne hé, doe er ook aan mee, en zo'n mutsjes zijn meteen klaar

Sabrina van Ravenswaay zei

Erg leuk dat je meedoet en de actie voor onze Kerstdiners promoot! Bedankt! En zoals je zegt het is al snel, maar wel maar een klein mutsje en we zijn met alle aantallen blij!

Vriendelijke groet,
Sabrina van Ravenswaay
Nationaal Ouderenfonds

Een reactie plaatsen