snel even een das,

12-10-2011

hallo allemaal,

mijn dochter was gisteren jarig,en ik geef ze altijd maar geld
dan kunnen ze zelf iets kopen wat ze leuk vinden,
maar ik vind het altijd zo afgezaagd een enveloppe met geld,dus ik
dacht ik maak er snel iets bij,
ik had nog wat bollen pom pom wol liggen,dus hup haaknaald 5 erbij
en binnen 15 minuten was de bol op,volgende bol wit dan maar,en ook zo klaar
ik vind ze dan wel wat dun,dus heb ik die 2 dassen aan elkaar genaaid,
ingepakt en hup naar haar verjaardag,
dolblij was ze ermee,ik dan ook natuurlijk,hihihih.

groetjes hester

2 reacties:

Bregit zei

Wat leuk om dat te geven, en wat snel!!!!!
Groetjes, Bregit

Sandra zei

wat een leuke sjaal zeg, en je bent een turbo zo snel zeg. Geef de dochter nog een late proficiat van mijn kant ;)

Een reactie posten