wat herfst haaksels

8-10-2011

hallo allemaal,

zo ik ben even durk in de weer geweest met het maken van wat pompoenen,
blaadjes,en eikeltjes.
vond het erg leuk om te maken,en het staat zo gezellig op de tafel.
de paddestoeltjes had ik al gemaakt,maar staan er zo schattig bij,
ik heb de eiekeltjes gemaakt naar een patroon van annemarie
alleen heb ik ze iets verkleint en gehaakt met de wibra wol saskia op naalden 3,5 en in plaats van een echt hoedje
heb ik gewoon een hoedje gehaakt,vond ik toch iets leuker,
wel een gepriegel maar ach dat geeft niet,
en op de club van ilonka,
waren er ook ander dames die pompoenen aan het haken waren ,dus ja dan doe ik ook gewoon mee,en zo
zie je dat het er toch allemaal anders uit ziet.

zo nu weer verder met een brei werkje want ik heb nog genoeg liggen wat af moet,
dus ik verveel me niet hoor,

groetjes hester


6 reacties:

Elizabeth zei

Gruttemikkies Hester..., wat een ijver! Maar wel heeeeeel leuk wat je allemaal gemaakt hebt. En handig dat je meteen een link geeft waar wij de patroontjes kunnen vinden, want hier krijg je zo zin in....

Fijn weekend, groetjes Elizabeth

jacqueline zei

Wat vrolijk allemaal én wat veel!! Ijverig geweest, hoor!

Angélique zei

Wow, wat een berg!
Erg leuk allemaal!

TIO zei

Wat leuk allemaal, en zoveel.

Carla zei

Dat staat inderdaad heel gezellig zo!

Bregit zei

Oh, wat ziet dat er gezellig uit, en wat veel!!!
Groetjes van Bregit

Een reactie plaatsen