DE KERSTBALLEN RAGE,

13-11-2011

HALLO ALLEMAAL,

NOU IK BEN TOCH AL  DAGEN DRUK IN DE WEER GEWEEST,
EERST MET HET VERSIEREN VAN ME KERST HUIS (2 WEKEN),FOTOOS ZIJN TE ZIEN ALS JE
JA BOVEN OP DE HOME PAGE EVEN OP KERSTHUIS 2011 KLIKT.

MIJN MOEDER WAS OP VAKANTIE EN TOEN ZIJ TERUG KWAM KREEG IK VAN HAAR ALS KADO,HET BOEK =KERSTBALLEN BREIEN MET ARNE EN CARLOS=ER STAAN LEUKE PATRONEN IN,
ALLEEN 1 PROBLEEM IK KAN DUS NIET MET 4 OF 5 PENNEN BREIEN DUS JA IK WILDE TOCH ECHT WEL KERSTBALLEN BREIEN,HIHIHIH

WAT DOE JE DAN.......ZELF EEN OPLOSSING ZOEKEN.........ZO GEZEGD ZO GEDAAN!!!!!

2 BREIPENNEN GENOMEN MAATJE 3,5 EN GEWOON WAT STEKEN OP GEZET, GEMEERDERD,GEMINDERD EN EEN MOOI STUKJE GEBREID,EN DAN VOND IK HET NIET MOOI MET DE VULLING EN DUS TEMPEX/STYROPOR/PIEPSCHUIM BALLEN GEKOCHT,6CM EN 8 CM.EN DAN KRIJG JE NA 1 WEEK DRUK BREIEN EN MAZEN DIT ALS RESULTAAT..........





ER VOLGT NOG 1 FOTO WANT IK HEB ER 18 GEMAAKT,9 KLEINE EN 9 GROTE.
MAAR IK HEB MIJN FOTO TOESTEL  LATEN VALLEN,DUS GAAT MIJN DOCHTER STRAKS HAAR CAMERA EVEN HALEN BIJ HAAR THUIS,ZODAT IK EEN FOTO KAN MAKEN EN HIER PLAATSEN.

PATROON OP 2 NAALDEN VOLGT NOG VOOR DE LIEFHEBBER DIE OOK NIET MET 4 OF 5 PENNEN KAN BREIEN,

GROETJES HESTER

6 reacties:

Sofie zei

waaaw, wat zijn die heel mooi geworden!!!!

Sandra zei

ooh jij bent er ook al door gebeten ;) ze zijn leuk om te maken hé. En wat heb je er al een boel bij elkaar gebreid

Angélique zei

Jeetje, wat heb je er veel gebreid in zo'n korte tijd! Kan me wel voorstellen dat je 2 weken bezig bent geweest met je huis in kerstsfeer te brengen...pff, wat een werk. Wat zal het kaal zijn in je huis als alles weer weg is....

Jacqueline zei

Zo.. deze zijn ook super mooi én wat heb je er al veel gemaakt! En dan dus op een heel andere manier!!

hester zei

dank jullie wel dames voor jullie reacties,
ja als het januarie is haal is alles weer weg,na de 15de,en dan is het me toch kaal in me huis,dan doe ik de grote schoonmaak en ga dan weer nieuwe kamerplanten kopen,om het weer wat voller te maken in de huis kamer,hihihi

groetjes hester

Anja zei

Wat een mooie kerstballen heb je gemaakt !
Ik ben zeer benieuwd naar de patronen op twee pennen....
Fijne dag

Een reactie posten