EINDELIJK AF!!!!!!

26-11-2001

GOEDE MORGEN ALLEMAAL,

ZO VANDAAG VIEREN SCHOONZOON EN KLEINKIND HUN VERJAARDAG SAMEN,
AANGEZIEN MIJN SCHOONZOON HELEMAAL VERZOT IS OP VOETBAL,EN VOORAL OP ADO DEN HAAG
MOEST ER NATUURLIJK EEN DAS KOMEN,
HIJ HEEFT DE AFGELOPEN 5 WEKEN STEEDS TEGEN MIJN DOCHTER GEZEGD DAT HIJ GRAAG EEN DAS WILDE KOPEN BIJ DE CLUBWINKEL VAN ADO VOOR DE WINTER,ZIJ KON HEM MAAR MET MOEITE ER VANAF HOUDEN,HIHHIHIHI
ZODAT IK SNEL EEN DAS KON BREIEN VOOR HEM,NOU VIND IK EEN DAS BREIEN NIET ERG MAAR DE PATENT STEEK WAT EEN ROTBAAN ZEG,STEEDS BLIJVEN KIJKEN NAAR JE WERK DAT JE WEL GOED INSTEEKT EN DAN KAN JE OOK NIET VEEL TV KIJKEN,HIHJIHIHIHIHIIH
HEB HEM TOCH AF GEKREGEN GISTERAVOND2.10 METER,,EN OOK MAAR DAN EEN KLEIN DASJE VOOR MIJN KLEINZOON VAN 1 JAAR GEMAAKT 1 M IS DIE,GEWOON VOOR DE GRAP EIGENLIJK WANT DIE GAAT NOG NIET MEE NAAR DE VOETBAL MAAR IK DENK DAT PAPS HET WEL LEUK VIND ALS HIJ MET ZIJN ZOONTJE ZO SAMEN OP DE FIETS MET HUN ADO DAS ZITTEN,HAHAHAHAHA

NU GA IK EINDELIJK EENS AAN WAT KERSTVERSIERING DOEN ,HEB ALLEEN PAS DE BALLEN AF EN HEB NOG WEL WAT DINGEN LIGGEN,

GROETJES HESTER

3 reacties:

Hetty zei

Hoi Hester.
Dat zijn mooie sjaals geworden,leuk papa en zoon dezelfde sjaal.
En lekker warm achter op de fiets.
Groetjes Hetty,

TIO zei

Daar zullen ze dan wel super blij mee zijn!

sabsy's cake dreams zei

ja super blij zijn ze er mee
morgen gaat papa gelijk gebruik maken van ze sjaal op de fiets naar ze werk in de ochtend hij kan niet wachten en vind het super leuk

Een reactie plaatsen