GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

1-11-11

GOEDEMORGEN ALLEMAAL,
ZO 1 NOVEMBER IS HET AL WEER,
IK BEN EEN BEETJE DRUK MET HET VERSIEREN VAN MIJN KERSTHUISJE,
EN DUS NIET VEEL TIJD OM TE HANDWERKEN,
IK HEB NOG ONGEVEER 1 TOT 1,5 WEEK TE GAAN DAN BEN IK WEL WEER KLAAR MET ALLES EN DE KERSTBOOM KOMT PAS NA SINTERKLAAS,HIHIHIH.

WEL BEN IK AFGELOPEN ZONDAG NAAR DRIEVLIET GEWEEST,
MIJN DOCHTER HAD 4 VRIJKAARTJES GEWONNEN BIJ EEN RADIO ZENDER.
WE WAREN ER AL OM 10 UUR EN HET WAS REUZE GEZELLIG,MET EEN VRIENDIN EN HAAR ZOONTJE ER OOK NOG EENS BIJ,HET HELE PARK LAG VOL MET POMPOENEN,EN HEKSEN STONDEN ER OOK,VERKLEDE MENSEN IN HALLOWEEN OUTFIT MAAR EEN PAAR.
HET GING SMIDDAGS EEN BEETJE REGENEN,EN OM HALF 4 GINGEN WE MAAR WEER RICHTING HUIS,
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG MOE DAT WEL MAAR HET WAS EEN GESLAAGDE DAG,HIHIH

MIJN ZOONTJE BENJAMIN EN IK ,HIJ VOND ALLES HARTSTIKKE LEUK,EN WE HEBBEN
OOK EEN VRIENDJE MEEGENOMEN MET ZIJN MOEDER,.MAAR DIE STAAT ERNIET OP,HIHIHIHIH
IEMAND MOET EEN FOTO MAKEN,HAHAHAHAHA MAAR IK VERTEL AAN IEDEREEN DIE DEZE FOTO ZIET DAT ZIJN MOEDER TOCH NAAST HEM STAAT,HAHAHAHAHAHAH.

IK GA WEER VERDER MET DE VERSIERINGEN,EN TOT SNEL
GROETJES HESTER

8 reacties:

Angélique zei

Het spat van je verslag dat jullie het leuk hebben gehad! Maar uh...zoonTJE???? Hij is bijna net zo groot als jijzelf! Veel plezier met versieren!

hester zei

HOI ANGELIQUE

JA ERG HE DAT HIJ ZO GROOT IS EN HIJ IS PAS 10 JAAR,HIHIHIHIH
JA IK ZEG ALTIJD ZOONTJE WANT IK HEB NOG 2 DOCHTERS 1 VAN 32 JAAR EN 1 VAN 26 JAAR,DUS DAN IS HET ALTIJD ME ZOONTJE,HIHIHIH

GROETJES HESTER

Hallo Peetje zei

leuk verslag, dat wordt spannend, na de sint gaat hier ook de boom in huis. er zullen wel een paar zelfgebreide maaksels inzitten of gehaakt.
nog een paar weken het gaat hard he. ik ben heel benieuwd naar je kerstspulletjes

Hetty zei

Bedankt voor jouw reactie.
Wat een mooie foto en een heel mooi verslag er over,
Groetjes Hetty.

Leonie zei

Heerlijk zo'n fijne dag in Drievliet. Je kunt zien dat jullie hebben genoten. Komen er ook nog foto's van je kersthuisje?

hester zei

hallo leonie,
als je boven op het kopje kersthuis 2011 klikt zie je mijn kersthuis,zo ziet mijn huis er elk jaar uit,ik heb verder nog niets nieuws gemaakt op handwerk gebied voor de kerst,daar begin ik morgen mee dus dan komen er weer hopelijk leuke fotoos.
groetjes hester

Ilonka zei

Wat leuk dat je een eigen kerst huisje gaat inrichten. Wat een werk zal dat zijn. Ik ben benieuwd naar je eind resultaat. Ik houd je blog in de gaten.
lieve groetjes Ilonka

hester zei

hallo ilonka,
mijn huisje is al klaar
klik maar even boven aan onder kopje
kersthuis 2011
zo ziet het er nu uit,moet alleen een boom kopen,
groetjes hester

Een reactie plaatsen