GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL.


HALLO DAMES,

ZO NOG 2 DAGEN IN DIT JAAR EN DAN GAAN WE AL WEER NAAR 2012
WAT IS DE TIJD  SNEL VOORBIJ GEVLOGEN,
IK HEB NIETS TE KLAGEN GEHAD,BEN GELUKKIG EN GEZOND.

BEN EEN BLOG GESTART WAT IK HARTSTIKKE LEUK VIND,EN HEB
ZO WEER NIEUWE LIEVE MENSEN LEREN KENNEN.
EN WAT EEN HANDVAARDIGHEID ZIE IK OP ALLE BLOGS
ALTIJD WEER FIJN OM DAAR TE MOGEN ROND NEUZEN,HIHIHIH
KLASSE BLOGS HEBBEN JULLIE DAMES!!!!!
DE AFGELOPEN WEEK HEB IK NIET MEER GEHANDWERKT DAT
DOE IK WEL WEER IN HET NIEUWE JAAR,
VANDAAG VUURWERK GEKOCHT WANT DAT HOORT ER OOK BIJ EN ZO SLUIT IK DAN
HET JAAR AF SAMEN MET MIJN KIDS EN OUDERS!!!!

HIERBIJ WENS IK IEDEREEN EEN HEEL FIJN UIT-EINDE TOE.
EN EEN HEEL,GOED ,FIJN, LIEFDEVOL,GEZELLIG EN
GELUKKIG NIEUWJAAR .
EN DAT 2012 MAAR WEER NET ZO FIJN WORD ALS HET AFGELOPEN JAAR,.

GROETJES HESTER

3 reacties:

Angélique zei

Ik wens jou ook een heel super jaar, waar je weer tevreden op terug kunt kijken over een jaar.
Goed uiteinde, doe voorzichtig!

Ilonka zei

Hester ik wens je een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 toe !!

Groetjes Ilonka

CraftingCrochet zei

jij ook een gelukkig gezond en creatief 2012 toegewenst!

Groetjes Franca.
www.craftingcrochet.blogspot.com

Een reactie plaatsen