weer maar wat voor kerst.



10-12-2011-

hallo allemaal,

zo weer wat gemaakt voor de kerst,alsof ik niet genoeg heb zou je bijna gaan denken,maar ja
ik heb even geen zin in het breien van truien,dassen en mutsen,
en het haken ga ik steeds leuker vinden eigenlijk.
en
een gehaakte kerstsok had ik dus nog niet,vond het altijd erg moeilijk eruit zien
en dacht dat lukt mij toch niet met die hiel en neus,maar
gewoon haaknaald gepakt en niet twijfelen en gewoon lezen en gelijk
haken,en zie hier het resultaat,45cm schoon aan de haak,hihihih
en ja weer van de saskia wol van de wibra,die vind ik gewoon mooi
en lekker haken en ook nog eens betaalbaar voor mijn knip,
nou op naar het volgende haak project
gewoon weer voor de kerst,hahahahha
groetjes hester

4 reacties:

Bregit zei

Wat een leuke kerstsok is het geworden!!!
Groetjes van Bregit

sabsy's cake dreams zei

heeel leuk is de kerstsok geworden
je hebt het er maar druk mee

ben benieuwd naar de volgende creatie

sabsy

Anoniem zei

de kerstsok is mooi , nu het patroon, wil je dit op je blog zetten
Erna

hester zei

hallo erna,
dit patroon is al bijna 2 jaar oud en staat op een externe harde schijf die kapot is gegaan dus ik heb dit patroon niet meer,
jammer genoeg,
misschien even zoeken met google
ik had het van een amerikaanse site maar vraag me niet welke,sorrie,
groetjes hester

Een reactie posten