GOEDE MAANDAG MORGEN

30-01-2012



GOEDE MORGEN ALLEMAAL,

ZO HIER STAAT DE KACHEL LEKKER TE BRANDEN,
POTJE THEE OP DE TAFEL,KAAKJE ERBIJ,EN IK BEN HEERLIJK AAN HET HAKEN.
ZOALS JULLIE ZIEN EEN NIEUW PROJECT,
IK WILDE GRAAG WEER NIEUWE HOESEN VOOR OVER DE KUSSENS OP MIJN
BANK ZO NA DE FEESTDAGEN,EN IK BEN NIET ZO GECHARMEERD VAN DE BRUINE KLEUR
VAN MIJN KUSSEN,
IK BEN VIA YOU TUBE OP DIT PATROON GEKOMEN HIER IS DE LINK
DAN KUNNEN JULLIE ZELF EENS KIJKEN,
http://www.youtube.com/watch?v=qG5dt2dPYsY

IK HEB AL 3 LAPJES AF,VANDAAG KOMT NUMMER 4 WEL AF,EN DAN KAN IK DE
HOESEN IN ELKAAR ZETTEN ZODAT DE BANK OOK WEER WAT OP GEVROLIJKT IS
MET ROOD WIT.
OP HET FILMPJE KAN JE ZIEN DAT DE ONTWERPSTER 3 KLEUREN HEEFT GEBRUIKT
WAT OOK ERG LEUK IS.

NOU DAMES IK GA VERDER MET ME HAAKWERK,EN IK WENS JULLIE
EEN HELE FIJNE DAG TOE OOK AL IS HET KOUD ,MJULLIE HEBBEN VAST WEL WAT TE DOEN

GROETJES HESTER

3 reacties:

Angélique zei

Ziet er leuk uit! Lekker fleurig en een mooie steek.

breimaan zei

Een aparte steek. Het maakt je kussen extra fleurig.

breimaan zei

Een aparte steek. Het maakt je kussen extra fleurig.

Een reactie plaatsen