naamslinger gehaakt

16-01-2012


hallo allemaal,
zo mijn naamslinger voor mijn keindochter is ook af,
zij heeft een hoogslaper en wilde iets hebben wat ze aan de zijkant kan hangen
maar wel iets wat ze zelf ook kon zien,hihihi
nou ja ik zag bij een mede blogster (en ik weet niet meer waar,anders had ik een link geplaatst)
ook een naamslinger met de naam luca erop,en vond dat erg grappig.
maar mijn kleindochter dus ook,nu dat maar even gemaakt dan,ze was er erg blij mee
en de kleurtjes vond ze ook super.
op naar het volgende haakwerkje,want mevrouwtje wilde een nieuwe tas
waar alleen haar gymspullen in mogen,gympak badlaken en balletschoentjes,hihihi
dus ben al druk bezig er mee,

groetjes hester

1 reacties:

Angélique zei

Ziet er leuk uit, zo wordt ze vrolijk wakker met die kleurtjes!
Ik ben benieuwd naar de tas, maar die krijgen we vast nog wel te zien ;-)

Een reactie plaatsen