NOG MAAR EVEN EEN POMPOM DAS

21-01-2012

HALLO ALLEMAAL,

IK HAD NOG 2 BOLLEN VAN DE POM POM WOL GEVONDEN
IN DE KLEUR ROZE,EN HEB NOG MAAR EEN DAS GEMAAKT
VOOR MIJN KLEINDOCHTER,DIE VOND DE 2 DIE IK VOOR HAAR
MOEDER HAD G EMAAKT OOK AL ZO LEKKER ZACHT.
MAAR DIE WAREN VOOR HAAR IETS TE GROOT,HIHII
DUS NU KAN IK DER WEER VERRASSEN MAANDAG
MET EEN NIEUWE DASMEN DAN VIND IK HET WEL WEER GENOEG
DASSEN VOOR DEZE WINTER PERIODE DIE IK VOOR HAAR GEMAAKT
HEB,HIHIHIH,

HET IS DE WOL MET DE KLIENE BOLLETJES,EN HEB MET BREINAALD NR 4
STEEDS 2 STEKEN TUSSEN ELK BOLLETJE GEBREID, EN DE 2 BOLLEN OP GEBREID
DE DAS IS 2 METER!!!!!

GROETJES HESTER

4 reacties:

Ilonka zei

Wat een leukerdje en wat een prachtige kleur.

Groetjes Ilonka

Knifty Knitter en Haken zei

lief kleurtje en erg mooi geworden

mimi zei

Wat een mooie sjaal. Heb er nog 2 bollen liggen maar nog niets mee gedaan. Zou ook niet weten hoe.

hester zei

HALLO DAMES,

DANK JULLIE WEL VOOR JULLIE LIEVE REACTIES,

MIMI ALS JE BIJ YOU TUBE INTYPT

KNIT A POMP A DOODLE SCARF DAN KRIJG JE VERSCHILLENDE FILMPJES DIE JE MAAR EENS MOET BEKIJKEN,

HOPELIJK KAN JIJ DAN OOK JE WOL GEBRUIKEN DAN DAT HET MAAR BLIJFT LIGGEN,
GROETJES HESTER

Een reactie posten