deken/sprei is af hoor!!!!

hallo allemaal

zo na 11 dagen lekker haken is de deken/sprei helemaal af,
ik twijfel nog of ik een rand er aan ga haken,ik vind hem wel netjes zo,
ik heb hem gehaakt met haaknaald nr 4
er zit 1700 gram wibra en zeeman wol in,
hij is 1,56 m breed en 2.05 m hoog
dus lekker groot voor op een 1 persoons bed of bank,
mijn kleindochter wilde hem al hebben maar ik zei nee deze blijft
gewoon bij oma,hihihihih
ik ben maar met een andere deken voor haar begonnen,
een granny stripe
ook heel erg leuk om te doen,

groetjes hester

10 reacties:

Haakmuts zei

Prachtig Hester, en wat heb je dat snel gedaan, goed hoor. Goed weekend.

Bregit zei

Wat is hij mooi geworden, en dat heb je zeker snel gedaan!!
Groetjes van Bregit

meijra zei

Hester hij is erg mooi geworden, en wat heb je dat snel gedaan zeg. Het lijkt als je strepen haakt of breidt dat het sneller gaat he.
Ben benieuwd naar de volgende.
gr. Meijra

TIO zei

Wat snel en hij is heel mooi geworden!!

Angélique zei

Jij bent snel!
Hij is mooi geworden, lekker fleurig!

Knifty Knitter en Haken zei

Je heb hem heel mooi gemaakt met of zonder randje er nog aan.

groetjes wendy

made by Mriek zei

Ik heb met veel plezier de voortgang van deze deken gevolgd en wat is hij mooi geworden!! Echt onwijs gaaf!
Liefs,
Mriek

jose zei

helemaal super hoor

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

wat is tie mooi geworden en gelijk heb je lekker zelf houden.

Happy in red zei

Oooooooh, wat mooi zeg. Leuk is dat hè dekens haken :-) Ik word daar ook zo blij van en met die wolletjes van de Wibra en Zeeman zit je ook meteen goed.
Esther.

Een reactie plaatsen