GELUKS POPPETJES GEHAAKT,

HALLO ALLEMAAL
JULLIE KENNEN NATUURLIJK ALLEMAAL HET BOEKJE VAN ANNEMARIE ARTS
GELUKS POPPETJES HAKEN,
IK HEB DIT GEKREGEN EN DACHT IK GA TUSSEN DE TOEREN DOOR
VAN HET HAKEN VAN ME DEKEN/SPREI IETS KLEINS HAKEN,EN DIT IS HET RESULTAAT
IK HEB GEHAAKT MET WIBRA WOL INPLAATS VAN DE KATOEN DIE ZIJ GEBRUIKT,
EN WEL MET HAAKNAALD 2,5. IS WEL EEN BEETJE EEN GEPIEL ,MAAR HET LUKT WEL,DE POPPETJES ZIJN DAN OOK ONGEVEER 10 CM GROOT
HET IS EEN ERG LEUK WERKJE TUSSEN DOOR,

IK HEB DE VOLGENDE ALWEER OP DE HAAKNAALD STAAN,

GROETJES HESTER

4 reacties:

Anoniem zei

Hallo Hester

Bedankt voor je reactie het valt ook niet mee alles met 1 hand doen ook al probeer ik wel eens te haken maar dan voel ik het weer en moet stoppen.
Pijn is niet zo erg maar niet haken haha is erger.
Je poppetjes zijn leuk zeg en idd even tussen door en zo klaar geweldig.
Wens je fijne dag verder groetjes wendy

TIO zei

de baby's en het trouw koppel heb ik op patroon en die heb ik al een aantal keer gemaakt. heel leuk om doen he, al kruipt er wel veel tijd is omdat het net zoeen klein werk is he

breimaan zei

Hoi Hester,
leuk zijn ze geworden.
Ben ook nog eens van plan het boekje te kopen

Sofie zei

Heb dit boekje ook juist gekocht! En wil er ook direct aan beginnen!!!

Een reactie plaatsen