nieuw project begonnen!!!


9-02-2012

GOEDE MORGEN ALLEMAAL,

ZO IK BEN BEGONNEN MET EEN NIEUW PROJECT,MAAR WEER EEN DEKEN/SPREI,
EN WEL IN DIAGONALEN STREPEN,
HET IS EEN KWESTIE VAN ALLEMAAL STOKJES HAKEN
HIER IS DE LINK VOOR EEN GOEDE UITLEG,

http://www.crochetcabana.com/stitches/diag-box-st.htm

EVEN OP HET FILPJE KLIKKEN,EN OOK NAAR BENEDEN SCROLLEN VOOR MEER UITLEG
HET ZIJN DAN OOK 2 PAGINAAS.

HET IS EVEN DE VIDEO EEN POAAR KEER BEKIJKEN,
HELAAS IS HET ENGELS IK HEB ZO SNEL NIET EEN
NEDERLANDSE UITLEG GEVONDEN MET FILMPJE.

EN IK BEN MAANDAG BEGONNEN EN IN DE AVOND HEAD IK DAT STUKJE AF,
IK PROBEER ZOVEEL MOGELIJK VERSCHILLENDE KLEUREN TE GEBRUIKEN
MAAR IK LAAT WEL STEEDS NA ELKE 5 GEKLEURDE STREPEN EEN RODE STREEP
TERUG KEREN,WANT DAT VIND IK GEWOON LEUK,HIHIHI.

IK PROBEER ELKE DAG EEN STUK TE DOEN EN WIL TOCH WEL EEN DEKEN/SPREI VAN 140CM BREED
EN 220 HOOG TE MAKEN,
DUS GROOT GENOEG ZODAT JE ER OOK LEKKER MEE OP DE BANK KAN ZITTEN,
NIOU IK GA WEER GAUW AAN DE HAAK,

GROETJES HESTER

3 reacties:

TIO zei

Ziet er al super uit!! Ben benieuwd naar het einde :-) maar geen haast hoor, we wachten geduldig af :-)

gerrie zei

Erg mooi vind ik dit, de kleuren ook, groetjes Gerrie. (bedankt voor de link)

Angélique zei

Het wordt mooi! Veel succes en plezier met haken (maar dat gaat vast wel lukken) ;-)

Een reactie posten