nieuwe deken/sprei voor kleindochter

24-02-2012

HALLO ALLEMAAL

NADAT IK MET DE ANDERE DEKEN/SPREI KLAAR WAS,BEN IK VERLEDEN WEEK VRIJDAG MET MIJN KLEINDOCHTER DER DEKEN BEGONNEN,EN VANMORGEN HAD IK PRECIES 1 METER GEHAAKT,DE BREEDTE IS 1,75 ,DUS HEB IK BESLOTEN DAT DE STREPEN NU NIET IN DE BREEDTE KOMEN MAAR IN DE LENGTE,NU MOET IK NOG 40CM HAKEN,DAN IS DIE 1.75 BIJ 1.40.M.EN DAN DOE IK ER NOG EEN BAND AAN HAKEN ROND OM,ZODAT DIE BIJNA 2 METER LANG IS EN DE BREEDTE 1.60 DAN KAN DIE MOOI ALS SPREI OVER DER BED LIGGEN.

ER ZIT TOTAAL GEEN PATROON IN,IK MOCHT ALLE KLEUREN GEBRUIKEN DUS ALLE RESTANT BOLLETJES VAN 30 GRAM ZITTEN ER IN,HIHIHIHIH
RUIMT LEKKER OP ZO IN ME KAST.
NOU IK GA WEER AAN DE HAAK HOOR,HIHIHIH

GROETJES HESTER

5 reacties:

TIO zei

Mooi!!! en wat ben ik jaloers dat je kast lekker opruimt... ik ben net aan het opruimen geweest en ik schrok echt dat ik zoveel wolletjes heb, het meeste zijn echt overschotten, een half bolletje dit, 3/4bolletje dat, boleltje dit... Maar ben met zoveel anders bezig dat ik niet aan resten op haken kom... :-)

Angélique zei

Lekker fleurig! Je gaat als een speer en het ruimt inderdaad goed op zo!

Sofie zei

Waaaw, zo'n kleurrijk deken, heel mooi! Ik moet ook vlug het mijne afhaken! ;-)

Hallo Peetje zei

jahhhh mooi ..Ik wil ook nog een keertje een stripe gaan haken.
heerlijke kleurtjes het ziet er vrolijk uit

breimaan zei

Hij is mooi geworden en de kleuren zijn ook erg vrolijk.
Lekker haken is dat zo'n deken.
Hoef je niet op een patroon te letten en onder tussen Tv kijken :)
Hij heeft ook een flinke afmeting. Die kan je zo als een sprei gebruiken.
Ik haak mijn dekentjes wat kleiner 1 meter bij 1.30 meter.

Een reactie posten