weer een stukje af,

hallo allemaal,

zo weer een stukje af,dit was donderdag en vrijdag
ik moet zeggen het is echt verslavend,.
steeds wil je toch een streepje meer maken,hihihih

ik probeer zoveel mogelijk verschillende kleurtjes te gebruiken,en
eigenlijk wil  ik geen nieuwe wol kopen maar gewoon dat eerst gebruiken
van wat ik dus in huis heb,en als je zo is gaat zoeken merk je dat je best wel heel veeeeeeeeeeeeeel hebt,
ik kan nog wel 10 van deze deken.spreien maken,hihihihihi
dus er zal er heus nog wel 1 of 2 volgen,en als het aan mijn kennissen ligt heb ik al wat bestellingen!!!!!
maar eerst maar deze is af maken,

groetjes hester

2 reacties:

Angélique zei

Dan heb je zeker heeeeeel erg veel voorraad! Maar het ziet er wel super vrolijk uit zo met al die kleurtjes!

TIO zei

waauw, heb je zoveel wol liggen :-) mijn overschotten zak puilt ook weer uit, mss maar ik nog een keertje een omslagdoek met verschillende kleuren.

Een reactie plaatsen