DEKEN/SPREI VOOR KLEINDOCHTER IS NU HELEMAAL AF!!!!!

2-03-2012


HALLO ALLEMAAL,

IK KON ME FOTO TOESTEL NIET VINDEN GISTEREN,HAHAHAHAH
HAD HEM IN DE BREIMAND GEDAAN ,WAS IK EVEN VERGETEN.,
MAAR GELUKKIG HELDER MOMENT EN DUS HEB IK HEM WEER,SNEL FOTOOS GEMAAKT
EN ZIE HIER HET RESULTAAT VAN AL HET HAKEN,NA 13 DAGEN!!!

NOU IK HEB DE SPREI EVEN OP MIJN ZOON ZIJN BED GELEGD,NIET DENKEN NU ACH DIE ARME JONGEN HEEFT GEEN HOOFD KUSSEN,HIHIHIH
MAAR DIE HEEFT HIJ SAMEN MET ZIJN DEKBED MEEGENOMEN NAAR ZUS WANT DAAR LOGEERT HIJ NU,HIER HANGT DE SPREI MOOI NAAR BENEDEN,MAAR BIJ MIJN KLEINDOCHTER KAN DAT NIET WANT ZIJ HEEFT EEN HOOGSLAPER MET HOGE RAND.

HIJ IS PRECIES 2 METER BIJ 140CM BREED,IK VOND HET ZO WEL GENOEG,OOK DEZE IS GEHAAKT MET HAAKNAALD NR.4 EN HIJ WEEGT NET ALS DE ANDERE 1700 GRAM,
JA ZO RUIMT ME KAST LEKKER OP,HIHHI....IK GA HEM INPAKKEN VOOR DE PASEN,
VIND DAT WEL EEN MOOI KADO!!!!!

ONZE  RODE KATER PIEPELOTTO VOND DIT KLEED IN DE ACHTERKAMER OOK WEL LEUK,HIHIHIH JE ZAG HEM DENKEN ..........HE HE EINDELIJK IETS WARMS AAN ME POTEN,DAN HET KOUDE LAMINAAT,HAHAHAHAHAHAHAH

OP NAAR HET VOLGENDE PROJECT MAAR DAN.
.
GROETJES HESTER

7 reacties:

TIO zei

Ziet er super uit, en ik vroeg mij af wat onze kat daar bij jou deed... wij hebben net dezelfde kater :-)

Angélique zei

Het is een mooie fleurige deken geworden! En zo snel klaar, dat zou mij dus echt niet lukken.

CraftingCrochet zei

Dat heb je snel gedaan! en hij is ook nog heel mooi geworden


Groetjes Franca

By Ieke zei

Hee Hester,

gauw beginnen met stokhaken hoor, het is zo leuk om te doen. Behalve dan met de wat dunnere naalden ;) Al is het eigenlijk meer een psychisch iets. De hele dikke naalden gaven veel sneller meters. Terwijl dit toch stiekem een iets mooier resultaat geeft. Ach, zo blijft er altijd wat...

Ik vind je deken prachtig! Ik zou 'm ook wel willen ;)

Groetjes Henrike

marloes zei

nou het is prachtig zeg,maar wat een snelheid,ben zelf ook met zo'n project bezig maar niet op zo'n hoog tempo hoor gr marloeskreatief

meijra zei

ZO die is mooi, en dat heb je snel gedaan. Volgens mij ben je 's nachts ook door gegaan. ha ha.
gr. Meijra

Haakmuts zei

Het is zeker een mooi en fleurig kado, je kleindochter zal er vast blij mee zijn. Je hebt hem wel heel snel af, klasse hoor.

Een reactie plaatsen