gister was mijn 50ste verjaardag!!!!!

heb een mooie sarah koek gekregen van me kids,met een oorkonde erbij en een klein stenen sarahtje
die je er bij krijgt.
en vanmorgen geproefd,lekker dat die is zeg,niet normaal.

natuurlijk kan sarah niet ontbreken in me tuintje,daar hadden mijn dochters ook voor gezorgd,
ik zag veel ouders met hun kinderen kijken en dan gelijk uitleggen waarom die pop daar zat,hihihih

heerlijke taart gemaakt door mijn oudste dochter!!!!

ik ben heel erg verwend,ik heb bloemen,planten,badluchtjes,geld ,een koperen sarah beeldje van een vriendin,een sarah tegeltje,zelfs een sarah potje mosterd,hihihihih,en ook een gouden beker van me kleindochter waarop staat 50 jaar en goud waard!!zo lief he!!!!!
een sarah in me tuin,die veel bekijks had,hihihihi
mijn hele huis was versierd met slingers waar sarah op stond en het getal 50,op de ballonen,slingers,servetten, onderzettertjes,ik moest de hele dag een bril op met diamantjes en het getal 50,een ketting om me nek ook met allemaal kralen met 50 erop,een sjerp waar opstond-de liefste sarah-hihihhhi.en een sarah koek ,veel visite geweest,zelfs buurtjes die even aan wipte met een bloemetje,zo leuk allemaal,
mijn dochter van http://sabsycakedreams.blogspot.com/ had een rode(natuurlijk)taart gemaakt met een omaatje in een stoel die zat te breien ,en lekker dat die taart was,een stoffen banner waar op stond 3x toeteren hing aan de gevel, en een sarah banner eronder,dus dat de hele dag aan horen vond ik ook heel erg leuk,hihihihih!!!!
nu nog alles opruimen want na 2 grote zakken confetti die door me hele huis liggen ,ja zelf in de wc liggen die gekleurde stipjes,hihihihih heb ik wel even nodig met het stofzuigen,
al met al heb ik een reuze gezellige super dag gehad,maar nu weer even rustig aan hoor,hahahahah
ik ben namelijk al 50!!!!!!

groetjes hester

7 reacties:

Monique zei

Gefeliciteerd Hester! Hoe oud ben je geworden? Oja, 50. Zo te horen kon je er niet naast kijken. Leuk hoor dat je zo verwend bent. En die taart ziet er heerlijk uit. Lief van je dochters om je zo in het zonnetje te zetten.

Groeten, Monique

Angélique zei

Hartelijk gefeliciteerd!
Waren ze soms bang dat je op je 50ste je leeftijd al vergeet? Hihi! Het is zo te lezen een knalfeest geweest, super! Geniet nog maar lekker een tijdje na, voor je het weet ben je al aan het getal gewend ;-)

Sofie zei

Van harte proficiat met je 50ste verjaardag! En wat een schitterende taart zeg!!!!
Groetjes Sofie

chrisje zei

Nog van harte proficiat met je verjaardag. Blij dat je een leuke dag hebt gehad.
Op naar de volgende!
Groetjes Chris

jose zei

nog proficiat met je 50 ste verjaardag.
ziet er gezellig uit

breimaan zei

Gefelicieerd met je 50 ste verjaardag.
je verjaardags feest ziet er gezellig uit !

Anja zei

GEFELICITEERD !!!

Een reactie posten