GOEDEMIDDAG ALLEMAAL

IK HEB ME VANDAAG VERMAAKT MET CREPE PAPIER,
EN HEB WAT PAPIEREN BLOEMEN GEMAAKT
WILDE ZE IN EEN VAAS ZETTEN,MAAR IK HAD GEEN LANGE STOKJES
OM STELEN TE MAKEN,DIE MOET IK NOG EVEN KOPEN,HIHIHI
DUS HEB IK DE BLOEMEN MAAR EVEN IN DE PLANTEN GEHANGEN.
FLEURT GELIJK DE PLANTEN WAT OP,HIHHI


ZO EVEN WAT CLOSE UP FOTOOS,
DIT IS ZO MAKKELIJK TE MAKEN,IK HEB CREPE PAPIER GEBRUIKT,1 ROL IN VIEREN GEKNIPT, LOSSE VELLETJES KNIPPEN ZOALS DE GROOTE VAN VOUWBLAADJES,
VAN 20 BIJ 20 CM, 8 LAGEN OP ELKAAR LEGGEN,EN OPVOUWEN ALS EEN HARMONICA,IJZERDRAADJE IN HET MIDDEN VAST MAKEN ,EN DAN MAAK JE DE HARMONICA EEN BEETJE WIJD EN BEGIN DAN HET CREPE PAPIER LAAG VOOR LAAG VAN ELKAAR AF TE PLUKKEN,ZODAT JE EEN MOOIE RONDE VORM KRIJGT ALS BLOEM,
BEETJE IN MODEL BRENGEN EN OPHANGEN OF STOKJE ER AAN MAKEN EN ALS BLOEM EN IN EEN VAASJE PLAATSEN,

IK GA NU MAAR EERST EENS EEN BAKKIE MAKEN,
EN DAN MIJN PANNEKOEK BESLAG MAKEN,
EN STAKS  PANNEKOEKEN BAKKEN,
HEERLIJK MET STROOP OF AARDBEIENJAM!!!!!
EN DAN MAAR WEER WAT HAKEN VANAVOND!!!

FIJNE DAG ALLEMAAL,
GROETJES HESTER

4 reacties:

TIO zei

wow... precies echte bloemen

sabsy's cake dreams & crafts zei

hoi hester

super leuk gedaan hoor
ik ga deze ook maken voor selina der verjaardag voor bij der high tea party in april

erg leuk gedaan en wat een goed idee

sabsy

Anoniem zei

Hoi Hester........
ik kom je een fijn weekend toe wensen.........wat heb je trouwens een mooie blog
groetjes Geesje

Geesje zei

Hoi Hester, ik kom je een fijn weekend toe wensen,
groetjes Geesje

Een reactie plaatsen