granny paas eieren.

19-03-2012
hallo allemaal,
zo dit jaar geen paastakken voor een paasboom,maar gewoon de granny eieren in een plant gehangen boven op de kast
zodat de katten er ook lekker niet bij kunnen,wat elk jaar een terug komend spel lijkt te zijn van die beesten,hihihihih

de granny eieren heb ik hier op deze site gevonden,
http://craftydill.blogspot.com/search/label/easter
vond ze erg leuk om te maken en makkelijk ook eigenlijk wel,en met al die spreien die ik al gemaakt heb is het leuk om ook eens granny eieren te maken,
er zitten piepschuim eieren in die je er halverwege in doet en dan verder haakt tot boven.

het lieveheerstbeestje heb ik gemaakt met window color,ook heel leuk om te doen,
en met de eieren die ik verleden jaar heb gemaakt met de pikkels heb ik nog maar een andere plant vol gehangen
wat ik ook leuk vind,
er zal vast nog wel iets komen wat met de pasen te maken heeft maar dit heb ik nu af en wilde het weer met jullie delen,

groetjes hester

3 reacties:

TIO zei

alvast heel erg mooi!!

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

wat prachtig

Hetty zei

Dat is mooi die gehaakte eier hoesjes.
Staat heel mooi in de plant.
Groetjes Hetty.

Een reactie plaatsen