leuk,gewonnen bij annemarie's haakblog

24-03-2012

hallo allemaal,

verleden week heb ik meegedaan met de
-link your stuff-
op de site van http://annemarieshaakblog.blogspot.com/

je kan op zaterdag een foto plaatsen van je eigen creatie met een link naar je blog,
als je op de foto klikt kom je op de site van de foto.
je kan dan stemmen op zondag,en degene met de meeste stemmen ,
komt met een foto en  link op haar blog bovenaan het blog bericht van de nieuwe -link your stuff- te staan.
en dan maar hopen dat je weer wat nieuwe volgers erbij krijgt die ik dan ook weer kan gaan volgen,hihihih

ik had al eens mee gedaan ,maar helaas niet gewonnen.
en dacht nu  laat ik voor de gein mijn paaskip er op plaatsen,en verder nergens meer aan gedacht.
tot dat ik afgelopen donderdag ging kijken,
.............................en zag dat ik 12 stemmen had gekregen,nou ik was echt verbaast zeg.
had ik gewonnen met me gekke paaskip????dat vind ik natuurlijk harstikke leuk!!!!!!!!

en vandaag zie ik  op heeeeeeeeeeeeeeeeel veel blogs die annemarie's haakblog volgen, mijn paaskip steeds
verschijnen,zo grappig,
ik ga vaak naar annemarie haar blog om te kijken bij -link your stuff-
om naar nieuwe bloggers te zoeken,en echt er verschijnen daar zulke leuke dingen
dat je dan weer gelijk 2 uur verder bent met rond neuzen,hihihih
maar dan heb je weer genoeg nieuwe ideeen.

bedankt voor alle dames die hebben gestemd op mijn paaskip
en annemarie bedankt voor je leuke topic-link your stuff

groetjes hester

0 reacties:

Een reactie plaatsen