nog maar een award!!!!

Wat een verrassing ,dat ik weer een liebster blog award kreeg
 en deze keer van breimaan

dit is wat ze me schreef!!!

Hoi Hester,
Ik wil je graag de liebster award geven,.
Ik zag dat je hem al twee keer hebt gehad?
Van mij krijg je hem dus nog een keer,
want je bent zo enthousiast en je maakt mooie dingen.
Vooral je dekens vind ik prachtig!
Dag, groetjes, breimaan (Hélène)

Heel erg bedankt hiervoor,ik vind het altijd wel heel lief als ik dat krijg toegestuurd
al hoewel ik het moeilijker vind om dan weer 5 nieuwe blogs uit te zoekn die hem dan weer van mij krijgen.
aangezien veel hem niet willen oook  al hebben,maar ik weet er toch nog wel een paar.
ik zal ze er later bij plaatsen,
DAMES NEEM OOK EENS EEN KIJKJE BIJ BREIMAAN,ZIJ MAAKT OOK ERG LEUKE DINGEN!!!!!
groetjes hester

0 reacties:

Een reactie posten