PAASKIP!!!!!

14-03-2012

GOEDEMIDDAG ALLEMAAL,

ZO IK BEN DE AFGELOPEN ANDERHALVE WEEK DRUK IN DE WEER GEWEEST MET EEN PAASKIP,JE ZOU DENKEN NOU DIE IS ZO AF,MAAR HET ZIJN TOCH 31 LOSSE ONDERDELEN DIE JE WEER SAMENVOEGT,
DE ONTWERPSTER VAN MALA DESIGNS,GEBRUIKT DE BRAVO WOL VAN SCHACHENMAYR BRAVO,EN DE CATANIA VOOR DE OGEN,IK HEB GEWOON WOL GEBRUIKT VOOR DE OGEN,KAN OOK,
EN ZIJ DOET DIT MET HAAKNAALD NR 2,WAT VOOR MIJN OGEN VEELS TE KLEIN IS,MAAR JA ALS IK HET MET 4 HAD GEDAAN WAS DIE KIP VAST 60 CM GEWORDEN IN HOOGTE,HAHAHAHAH.
IK HEB GEPROBEERT MET HAAKNAALD 2,5 EN DAT GING OOK MAAR HET DUURT GEWOON IETS LANGER OMDAT IK DAN MIJN OGEN MOET LATEN RUSTEN.DE VOLGENDE DOE IK TOCH DENK IK MAAR OP NR 3,NETZOALS EEN VRIENDIN VAN MIJ IN AMERIKA EN DAN ZIJN ZE IN PLAATS VAN 30 CM 40 CM DAT IS OOK OK!!!!




ZOALS JULLIE KUNNEN ZIEN GEEN KLEINE JONGE DEZE KIP,HIHIHIHH
HIJ IS TOCH WEL 32CM HOOG EN 25CM BREED.
IK VOND HET HEEL LEUK OM TE MAKEN DUS IK GA MAAR WEER EENS KIJKEN WAT IK NU WEER KAN GAAN DOEN,

GROETJES HESTER,

27 reacties:

Corine zei

Erg leuk geworden, je paaskip. Wat een werk zeg al die onderdelen. Maar het resultaat mag er zijn!!!

Angélique zei

Ze is leuk geworden!
Dat zijn een hoop onderdelen zeg.

Bregit zei

Wat een leuke paaskip heb je gemaakt!
Groetjes van Bregit

Anja zei

Ik vind hem helemaal te gek !!!!

Monique zei

Wat een te gekke kip. Heel leuk.

Groetjes, Monique

hester zei

dank jullie wel dames!

Sandra zei

deze is helemaal te gek, zo'n leuk kippie
groetjes Sandra

Anka Vandenrul zei

wauw, die is echt supertof!
heel leuk gedaan

Grtjs

breimaan zei

Wat een leuke kip heb je toch weer gemaakt.
Hij is helemaal : wauw!

Groetjes, breimaan

sabsy's cake dreams & crafts zei

super leuk die paas kip zeg en die eitjes der bij helemaal geweldig gedaan

groetjes

sabsy

TIO zei

hier heeft het een 6-7 minuten op 200graden gestaan, maar ik heb een combi-microgolfoven, is anders dan een gewone oven.
je kip is super trouwens!

Hermine zei

GEWELDIG!!!

Suzanne zei

hij is zo gaaf. Top gedaan.

gr Suzanne

Rein zei

Wat een leuk kip!

jose zei

helemaal super.
heb even op de site gekeken en meteen de draak besteld.
groetjes

Janine en Suus zei

Jeetje, ik ben onder de indruk hoor! Ik vond mijn gebreide konijn al zo'n project maar dat stelt niets voor in verhouding met de kip! Ik ben benieuwd naar je volgende maaksel. (ik ga trouwens gelijk bij Mala designs kijken...)
Groetjes Janine

Alette zei

Ik vind de kip helemaal geweldig kan alleen het patroon niet vinden.Heb je mss een link waar de kip staat,ik wil 'm heel graag maken

gr Alette
www.bamaletje.blogspot.com

hester zei

dank jullie wel dames,
voor de leuke reacties,

de paaskip kan je kopen op een site die heet dawanda.de
en de ontwerpster is van
http://en.dawanda.com/shop/haekelvorlagen

daar kan je ze kopen,
ik kan ze wel gratis weg geven,maar ik wil geen problemen met deze ontwerpster,hopelijk begrip hiervoor
en ze zijn niet duur,en betalen kan ook met paypal,

groetjes hester

najma zei

lovely!!!
happy weekend

Michelle zei

Ze is geweldig geworden1

lindevrouw zei

Wat een geweldige leuke kip!

Rozewiezewo zei

Een prachtige kip en zij kijkt zo leuk en mooi gemaakt met leuke kleurtjes, groetjes Roos.

Alette zei

Dank je wel Hester ik ga even kijken of ik de kip kan vinden

Alette zei

Het lukt me niet op de site te komen, zal het morgen nog even proberen in mijn winkel mss lukt het daar, maar wat ik ook probeer de pc kan geen verbinding krijgen met de site van dawanda heel vreemd

annemarieke zei

Wat een mooie kip zeg!
Heb jij soms de beschrijving van die mooie kip!
anne-marie.valekenaers@skynet.be
annemarieke57.skynetblogs.be
Groetjes annemarieke, x

12wearMe zei

Super gaaf! Maar heb je het patroon in het Duits gekregen of ... ?

hester zei

ja het patroon is in het duits.
maar met een vertaal lijst in het duits
gaat dat best wel.

Een reactie posten