stokhaken,wat een gedoe zeg,hahahahahaha!!!!!

3-3-2012

hallo allemaal,

nou ik ging aan het stokhaken,na het project wat ik van  ieke  had gezien ,
waarvoor zij voor pink ribbon zo een mooie das had gestokhaakt.

nou vol moed begon ik dus met me dikke naald nr 20 een haaknaald nr 5.
 na veel gebrom getier en uithalen en denken van waar ben ik in gods naam aan begonnen,hahahahah
ik gaf de moed niet op.
maar na 1 uur proberen had ik eindelijk  2 toeren gedaan,het zag er niet uit,maar dat vond ik niet erg.
dan nog maar wat filmpjes bekeken op you tube,en dat hielp en dit is nu het resultaat na 3 uurtjes proberen,

dit is maar een proeflapje,
nu even andere wol uit zoeken om dan een das te maken,en ik heb geen haast dus rustig aan met die das dan maar,hihihi
ik vind het wel leuk om te doen en het is gewoon even een handigheid die je er in moet krijgen,
maar dat gaat wel lukken,

groetejs hester

1 reacties:

TIO zei

Ziet er leuk uit maar niets voor mij, heb het al eens geprobeerd en ik kan het niet :-)

Een reactie posten