UPDATE WOOL EATER BLANKET

22-03-2012

GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

ZO HIER EVEN EEN UPDATE VAN MIJN WOOL EATER SPREI
IK HEB ER WEER 30 CM AAN GEHAAKT,ZIT NOG STEEDS ONDER DE 100GRAM PER RONDE
AL HOEWEL DE RONDES WEL STEEDS LANGER GAAN DUREN,
IK ZIT NU OP 95 BIJ 95 CM,DUS HEB NOG EEN STUKJE TE GAAN,HIHIHIH
EN IK MOET OOK STEEDS EVEN KIJKEN WELKE KLEUR IK DAN NOG VOORRADIG HEB
BEN MAAR AAN HET WEGEN OP MIJN KEUKEN WEEGSCHAALTJE,HIHIHIH
MAAR TUSSEN DOOR DOE IK OOK NOG VAN ALLES ZOALS JULLIE HEBBEN KUNNEN ZIEN
DE AFGELOPEN WEEK,

IK LAAT DE RODE EN WITTE STREEP STEEDS ERIN TERUG KOMEN WANT DAAR HEB IK ALTIJD GENOG VAN IN HUIS,NOU DAMES IK GA MAAR WEER EENS EEN TOERTJE DOEN
DUS IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN FIJNE DAG TOE,

GROETJES HESTER

3 reacties:

TIO zei

Het ziet er super uit!!!

Angélique zei

Dat schiet ook al aardig op; hje gaat weer als een speer! Ziet er lekker vrolijk uit!

Elizabeth zei

Wat een enorm groot werk, Hester!
Maar het is wel schitterend om te zien...

Groetjes, ELizabeth

Een reactie posten